Min största shoppinglast:

20 Jan

BokshoppingJan2014

Egentligen den enda. Älskar att shoppa böcker. ÄLSKAR. Nu hinner jag läsa rätt många också (man ska inte lyssna på allt som folk säger om att skaffa barn, varken åt ena eller andra hållet. Det vet vi alla vid det här laget va?! Passa på att läs innan barnet kommer, du kommer aaaaldrig hinna läsa sen!).

Blev lite januarishopping från cdon som ni kan se på bilden, plus att jag fått en bunt recensionsexemplar och en vinst av Jenniesboklista som inte finns med på bilden – så nu har jag fyllt kvoten för kommande kvartal. Kanske.

Cdon har förövrigt jättebra pocketerbjudande nu – fyra för 149 kr. Det var det jag utnyttjade.

5 svar to “Min största shoppinglast:”

  1. Åsa januari 20, 2014 den 9:17 f m #

    Härligt att läsa så mycket 🙂 jag ser väldigt mycke film hahha 🙂
    Kram på dig!

  2. Casa Annika januari 20, 2014 den 9:43 f m #

    Bra last! Jag skulle bokshoppa mycket mer om inte frakten till Spanien vore så dyr…

  3. Freedomtravel januari 20, 2014 den 6:02 e m #

    Visst är det roligt både att shoppa böcker och att läsa! Fast nu blir det att ladda hem för vår del istället. Vi har köpt varsin läsplatta, och är sjukt nöjda! Den väger ingenting och håller laddningen i en evighet (behövde inte ladda under en månad på Filippinerna). Sååå himla bra när man reser!

  4. -Jenny- januari 20, 2014 den 8:54 e m #

    Snart är det bokrea!
    Älskar att shoppa billiga böcker. Böcker, kläder, skor, ytterplagg och plånböcker är mina laster. Lite mer än dig, buhuuu….

  5. Johanna januari 30, 2014 den 10:44 f m #

    Å vad härligt. Är så impad över hur mkt böcker du läser. Jag älskar också att läsa men kommer INTE direkt upp i 50 om året… inte ens nära.

Kommentera

