Bara lite.

17 Dec

Först var året så bra. Älskar jobbet, allt bra hemma, roliga saker, bra löpning och sedan bilade vi i Europa till en massa länder. Danmark,. Tyskland, Belgien, Holland, Frankrike, Schweiz, Liechtenstein, Luxemburg… Sen blev det världens bästa höst och världens sämsta höst med det värsta jag har varit med om i hela mitt liv. Jag vet inte om jag borde minnas detta år eller om jag vill glömma det? Jag vet att jag aldrig kommer glömma, och jag får inte glömma heller, men hur gör man?

4 svar to “Bara lite.”

  1. Johanna december 17, 2015 den 9:57 e m #

  2. colombialiv december 22, 2015 den 6:45 e m #

    Åh, Kram❤

  3. Casa Annika januari 5, 2016 den 12:37 f m #

    Hoppas att du kan glömma det överjävliga du varit med om, och om inte – att det mildras snart. Ta hand om dej.

    • Casa Annika januari 5, 2016 den 12:40 f m #

      Klart att man inte glömmer. När det är riktigt riktigt illa ska man bara hålla sig flytande tills det blir lite bättre igen. För det blir lite bättre igen. Kom ihåg det.

Kommentera

