33.

21 Dec

Fyllde jag igår. Inte mycket mer att säga om det än att jag jobbade över, kom hem till god middag och sedan lekte med Victor precis som alla kvällar. Känns läbbigt att tiden går bara, är livrädd för att bli gammal och ännu räddare för att inte bli gammal. Lite moment 22, det där.

God Jul i förskott på er.

9 svar to “33.”

  1. Freedomtravel december 21, 2013 den 4:28 e m #

    Grattis! Gammal är väl det där som alla vill bli men ingen vill vara 😉 Nu skulle jag ju iofs definiera 33 som ungt! 🙂 Så länge man är pigg och frisk tycker jag bara att det är skönt att bli lite äldre.

  2. Rund är också en form! december 21, 2013 den 9:25 e m #

    Ja, tiden går galet fort… Som de sjunger i någon låt (vilken?) Man är rädd för att blunda och vakna upp 30 år senare… 😛

  3. Annika i Sevilla december 21, 2013 den 11:47 e m #

    Det är bra att bli äldre! Ditt 33:e år kommer att bli toppen. Grattis!

  4. Christel december 22, 2013 den 8:46 f m #

    Men åh, grattis i efterskott!
    Och god jul i förskott!

  5. Åsa december 23, 2013 den 8:56 e m #

    Grattis i efterskott :))
    Det är härligt att bli gammal..man bli bara klokare och visare för var dag som går ❤
    Stor kramis!

  6. Marlene december 24, 2013 den 10:56 f m #

    God Jul!

  7. Villa Freja december 26, 2013 den 12:20 e m #

    Så känner jag också och därför tycker jag inte längre om att fylla år. Det blir liksom extra påtagligt då. Grattis i efterskott och god fortsättning.

  8. Sandra december 29, 2013 den 1:06 e m #

    Grattis i efterskott! 33 är en bra ålder! Den blir jag också inom kort! Jag gillar att bli äldre!

  9. Annika i Colombia januari 4, 2014 den 7:16 e m #

    Grattis i efterskott! Kram

Kommentera

