Lista i 10 delar – del 3: Åtta bloggar jag läser.

27 Sep

Den här är lite jobbig känner jag. Jag läser fler än åtta bloggar såklart, men just nu läser jag mest bloggar av folk med småbarn. Helst sånna där jag känner igen mig på nåt sätt. De där allt glider fram på sockerkaksbottnar läser jag inte så mycket, men kul för dem att allt är tiptopp. Läser annat också förstås. Bokbloggar, av utlandssvenskar osv.

  • 10 saker jag tycker om
  • 9 saker jag tycker mindre om
  • 8 bloggar jag läser
  • 7 saker jag vill göra i framtiden
  • 6 saker jag är rädd för
  • 5 platser jag tycker om att vara på
  • 4 ord som beskriver mig
  • 3 saker jag ser fram emot
  • 2 bra filmer
  • 1 bra låt
2 svar to “Lista i 10 delar – del 3: Åtta bloggar jag läser.”

  1. Limp september 27, 2013 den 8:58 f m #

    Mäh, var är listan?

    • Anna Granström september 27, 2013 den 6:59 e m #

      Kände att det blev jobbigt som sagt. Orkade inte välja ut 8st… 🐮

Kommentera

