Lista i 10 delar – del 4: Sju saker jag vill göra i framtiden.

27 Sep

1) Ha ett jobb där jag stormtrivs.

2) Ha en trädgård med äppelträd och massor med andra ätbara saker. Givetvis även ett stort växthus.

vaxthus

Drömväxthuset!

3) Sluta vara mörkrädd.

4) Springa ett marathon. Kanske. Både vill och inte vill.

5) Bli utgiven på ett stort förlag. En bestseller, tack.

6) Bli smal igen. Jag vill egentligen inte tänka så, men jag vill vara smal. Jag tycker att JAG är ful när jag är rund. Alltså vill jag väl egentligen mest tycka att jag är snygg. Vän med min kropp har jag redan blivit, men det betyder inte att jag tycker om hur jag ser ut. Och jag vet att det suger med fokus på utseendet, men jag vill ändå vara smal. Kan inte förneka det.

7) Åka till Nya Zeeland, Australien, Hawaii och andra ställen. Vill ta körkort innan dock.

Nya Zeeland.

Nya Zeeland.

 

  • 10 saker jag tycker om
  • 9 saker jag tycker mindre om
  • 8 bloggar jag läser
  • 7 saker jag vill göra i framtiden
  • 6 saker jag är rädd för
  • 5 platser jag tycker om att vara på
  • 4 ord som beskriver mig
  • 3 saker jag ser fram emot
  • 2 bra filmer
  • 1 bra låt
3 svar to “Lista i 10 delar – del 4: Sju saker jag vill göra i framtiden.”

  1. Marlene september 27, 2013 den 3:04 e m #

    Att trivs i sin kropp och gilla det man ser i spegeln är viktigt. Så jag tycker att körkort och vikt verkar vara bra saker att starta med 🙂

  2. Villa Freja september 28, 2013 den 9:12 f m #

    Åh, till Nya Zeeland skulle jag också vilja åka.

  3. Anki september 29, 2013 den 8:30 f m #

    Springa Marathon.. både vill och inte vill.. samma här!

Kommentera

