Tiden.

27 Dec

20121224

 

Nu när Martin är ledig i hela elva dagar trodde jag att jag skulle få massor av tid att blogga. Läsa bloggar. Läsa böcker. Sova. baka. Laga mat. Gå promenader. Ochsåvidare. Istället bara rullar timmarna förbi och plötsligt är det kväll igen. Victor ligger inte lika länge nöjd vid tutten (=  mindre lästid) och det finns ju så mycket att göra. Dessutom kan jag inte kommentera bloggar från mobilen som inte är wordpress, så jag vill knappt läsa andra eftersom jag blir så irriterad av att jag inte kan kommentera.

Julen kom och gick, och det var ju trevligt men lite too much att fira på två ställen samma dag med en bebis. Han skötte sig fint iallafall och ingen märkte ens när han bajsade ner sig och sina kläder vid matbordet. Det kallar jag smooth style. Han utvecklas förövrigt i en rasande takt nu. Börjat dra sig i tårna, lägga sig på sidan och härma rörelser. Min fina, fina bebis. Kärleken är helt obeskrivlig och det enda mitt liv kretsar runt är VictorVictorVictor. Därför avslutar jag detta inlägg nu.

Hoppas ni har det bra där ute!

 

10 svar to “Tiden.”

  1. Husfrun december 27, 2012 den 8:49 f m #

    Han är så söt!
    Den där tiden med bebis är ju så individuell såklart, med lilltjejen som sov långa pass både på natten och dagen hann jag massor, så skönt att hon var nummer tre. Med de två andra, speciellt stortjejen hann jag inget annat än just bara bebis en period.
    Kram.

  2. Åsa december 27, 2012 den 12:04 e m #

    Åh va fin han är 🙂 hahha smooth style va rolig du är 😀
    Önskar dig all lycka ❤
    Många kramar Åsa

  3. Helena december 27, 2012 den 3:14 e m #

    Pussar från mig!! Han är så fin!

  4. Daniela december 27, 2012 den 8:51 e m #

    Har precis hittat till din blogg och gillar det jag läst! Jag har också en liten kille och jag känner igen mig i mkt av det du skriver. Han har också haft problem med magen och vi har fått ge mjölkfri ersättning (amningen fungerade inte…).

    Kram

    • annagranstrom december 29, 2012 den 7:18 e m #

      Välkommen, vad roligt! Ska genast kika in i din blogg. Kram!

  5. Anneli december 28, 2012 den 1:42 f m #

    Gullunge! Jag har det toppen, fast saknar en del tid jag också. Ta hand om din/er just nu, den är oersättlig.

  6. stoffisen december 28, 2012 den 2:21 e m #

    Bedårande barn!
    Så söt!

    Önskar er en riktigt bra fortsättning
    Kram
    Stoffe

  7. -Jenny- december 28, 2012 den 5:16 e m #

    Han är så göllig!!!
    Njut i bebisbubblan så länge du känner för det, det är du värd!
    Kram

    • annagranstrom december 29, 2012 den 7:18 e m #

      Har precis börjat komma in i bebisbubblan, det tog tre månader! ❤

  8. Hanna Lans december 28, 2012 den 7:39 e m #

    Himla trist det där med bloggar i telefonen som inte går att kommentera på. Jag håller med, charmen med bloggar försvinner om man inte kan kommentera.

Kommentera

