The neverending story.

28 Dec

Jag hade velat läsa den här boken i typ en miljon år. Nu är det gjort. Nästan lite sorgligt eftersom jag just hade velat läsa den så länge och alltid haft den framför mig. Nu har jag ju inte det längre. Jag Ä L S K A R filmen och gillade boken massor.

Har ni läst och sett?

 

 

4 svar to “The neverending story.”

  1. Hanna Lans december 28, 2012 den 7:38 e m #

    Läste den för hur länge sedan som helst. Typ när du var bebis. 😉 Ä-l-s-k-a-d-e den då! Och Limahls sång till filmen var sååå bra! (Tycker jag fortfarande.)

    • annagranstrom december 29, 2012 den 7:49 f m #

      Oj, då var det länge sedan! 😉 Älskar oxå låten än… Tror dock att boken kom på svenska när jag inte hade varit bebis på ett tag, bara som detalj 😀

  2. mittilivetochjag december 28, 2012 den 11:07 e m #

    Jag såg den filmen när den kom för ett antal år sedan. Det var en jättegrej då.
    För att inte tala om låten till filmen. Den fick jag i julklapp då och var sååå glad! 🙂

    • annagranstrom december 29, 2012 den 7:50 f m #

      Jag såg filmen på bio. Det bästa är att den är LIKA bra än. Låten är oxå grymt bra!

Kommentera

