Uppdatering om Halva min Måne.

31 Jul

Idag har jag…

  • Godkänt inlagan (min bok) för slutgiltigt tryck.
  • Beställt mängder av snygga, glansiga visitkort.
  • Slagit på stort och beställt magneter med Halva min Måne-tryck. Först till kvar får med en på köpet om det meddelas att ni vill ha.
  • Beställt en massa bubbelkuvert.
  • Köpt frimärken för en sjuk summa pengar.

Nu väntar jag bara på era beställningar av min bok som borde vara i min hand den 17 augusti. 75kr inklusive porto inom Sverige, 135kr för två. Extra porto utomlands tillkommer. Recensionsexemplar finns också att få för den som driver en välläst bokblogg eller skriver för annan media.

Jag har redan fått en del beställningar, väldigt roligt!

Boken kommer även finnas på Bokmässan i Egenutgivarnas monter (A02:52) 27-30 september för ett lägre pris än 75kr, samt på ett vernissage med Benny Ekman, som målat omslaget, samma helg i Stockholm på Galleri Greger (Hornsgatan).

I framtiden kommer den även finnas tillgänglig på fler ställen, så som Adlibris.

För information eller beställning nås jag på info@annagranstrom.com

Om du vet redan nu att du vill köpa/recensera – lämna adress i mailet och skriv antal ex samt om du vill ha en magnet. Jag återkommer då med kontonr att sätta in pengarna på, och sedan skickas boken så fort den är här!

Mer information finns även under fliken ”om Halva min Måne”.

13 svar to “Uppdatering om Halva min Måne.”

  1. Kristina Svensson (@KristinaHSvens) juli 31, 2012 den 1:00 e m #

    Vad skoj! Vad blev det för visitkort och magneter?

    • annagranstrom juli 31, 2012 den 2:34 e m #

      Från Vistaprint – tack för tipset! Du får med ett visitkort med boken – hoppas du kommer gilla det. Och magnet, om du vill 😉

  2. Tanya Syed juli 31, 2012 den 1:06 e m #

    Hej Anna!

    Grattis till din forsta bok! Jag ar fortfarande utomlands och kommer att atervanda forst i november. Kan jag bestalla nar jag ar tillbaka eller blir det via adlibris by that point?

    Tusentals grattisonskningar!

    Kram,
    Tanya

    • annagranstrom juli 31, 2012 den 3:21 e m #

      Kära Tanya!

      För en femtiolapp är den din direkt i handen nästa gång vi ses! 🙂 Kommer alltid sälja den genom mig även om den kommer finnas på fler ställen också.

      Ser fram emot att du kommer hem ”snart” ! Kram!

  3. Lufthamn juli 31, 2012 den 1:50 e m #

    Wow! Du är på gång! Duktigt!

  4. Trillingnöten juli 31, 2012 den 3:34 e m #

    Yes!
    Jag ska beställa så att den kanske hinner komma till mig i Sverige innan jag far tillbaka till NY den 29 augusti. Tror du det? Grattis vännen!! Kram!

    • annagranstrom juli 31, 2012 den 3:51 e m #

      Absolut att den kommer innan dess! Prel.release är 17/8. Perfekt, då kan jag ju skicka inom Sverige = lite billigare! Maila mig adress dit den ska skickas. Skulle det mot all förmodan dra ut på tiden så meddelar jag och avvaktar med skickandet. Kram!

  5. emmasofiew juli 31, 2012 den 8:24 e m #

    Vill ha en signerad version när vi ses i augusti! Så himla stort ju! Kram

  6. stoffisen juli 31, 2012 den 8:34 e m #

    Nu har jag mailat 🙂

  7. sofiainengland augusti 1, 2012 den 7:42 f m #

    Gud så spännande! Jag skickar iväg ett mail nu!

  8. Helena Milton augusti 1, 2012 den 8:23 e m #

    Åh, så himla roligt. Gäller bara att bestämma sig för hur och när jag ska köpa och läsa .. 🙂

  9. Husfrun augusti 2, 2012 den 8:24 f m #

    Å vad kul. Så himla roligt. Vill såklart genast beställa en bok.
    Mailar.
    Kram.

  10. fifi augusti 2, 2012 den 10:23 f m #

    Men gud vad roligt med boken!

Kommentera

