Bloggträff med Halva min Måne!

1 Aug

Hej och jippie vad många förbeställningar jag redan fått in! Blir såklart överväldigande glad.

Eftersom det är en del i bloggvärlden som bor i Stockholm och kanske vill köpa min bok, så tänkte jag följande: Varför inte träffas ett gäng på en afterwork och samtidigt kunna köpa min bok till det förmånliga priset femtio spänn?

Mitt förslag är 21 augusti kl.18 på ett thai-ställe på Söder som jag gillar. Det är inte så stort, men jag tror heller inte att vi blir så många. Jag bokar bord och sånt isåfall. Vill man inte äta utan bara ta något att dricka funkar det med.

Intresserad? Maila mig isåfall om du vill komma och om du vill köpa en bok (eller två…tre!) Info@annagranstrom.com Eller lämna en kommentar här.

OBS! Med reservation för att boken blir försenad (ska komma 17/8) och att bebisen redan ploppat ut eller liknande. 21 augusti är mindre än två veckor innan beräknat förlossningsdatum nämligen.

17 svar to “Bloggträff med Halva min Måne!”

  1. Min plats i solen augusti 1, 2012 den 10:34 e m #

    Åh, vad spännande att den är på gång nu. Grattis! Och självklart vill jag köpa ett exemplar. Tyvärr har jag rätt långt till huvudstaden så jag kan inte komma på någon bloggträff men jag skickar en beställning via mail, ok? Ska bli så spännande att läsa. Få se om jag eller tonårsdöttrarna hinner först. 🙂

    Mailar bums!

    Kram Lotta

    • annagranstrom augusti 2, 2012 den 5:26 e m #

      Jag hoppas att du kommer gilla boken! Förstår att du inte kan komma (avstånden…snyft) men någon annan gång, vem vet! Kram!

  2. mariaengelwinge augusti 2, 2012 den 7:14 f m #

    Hej Söta Anna!
    Jag vill köpa din bok!!! Å vad jag längtar! Trassliga kärleksrelationer och lite droger i botten – det kan inte bli bättre:). Jag tröttnar aldrig på den typen av handling. Hoppas att du och magen mår bra. Jag mår toppen här i sommarvärmen. Men du, ät inga tavelkritor, fniss!
    Bamsekram!

    • annagranstrom augusti 2, 2012 den 5:23 e m #

      Maria! Som jag saknat dig! Förresten har jag reserverat ett gratis-ex åt dig eftersom jag fick din fina bok, remember? 🙂 Behöver bara din adress så postar jag den så fort den kommer! Maila mig den på info@annagranstrom.com STOR KRAM!

  3. Magnus Fernström augusti 2, 2012 den 12:49 e m #

    MITT förslag är (bara för att jag inte kan då;) är TIKI room…. det närmaste man kan komma bokens (förväntade) innehåll…. onsdag eller fredag samma vecka… men vem är jag att bestämma? ; )

    • annagranstrom augusti 2, 2012 den 5:24 e m #

      Det var väl för typiskt! Men vi får ta det en annan gång helt enkelt… Kanske med kräftor till och med 🙂

  4. stoffisen augusti 2, 2012 den 4:46 e m #

    Det är klart att jag kommer”! 🙂

    • annagranstrom augusti 2, 2012 den 5:25 e m #

      Jippie, vad roligt! Ska höra med Mia och Åsa också om de kan (det är ju inget tvång att köpa boken liksom bara för att vi har bloggträff!). Har du förslag på fler? Kram!

  5. Hanna Lans augusti 2, 2012 den 8:00 e m #

    Men ååhhh … Kan du inte bestämma tidigt den 1 september eller någongång den 2 september istället, så kan jag komma också? (Bebben kan tåla sig lite tycker jag …)

    • annagranstrom augusti 3, 2012 den 4:53 e m #

      Om bebben håller sig till tåls kan vi ju ses då på miniblogg-träff! Men ta det inte personligt – jag skulle föredra om han kom ut där i dagarna och inte drog ut allt för mycket på tiden … 😉 Kul att du ska till Sthlm! Något särskilt denna gång?

      • Jojjo (@milda_martha) augusti 6, 2012 den 6:57 f m #

        Jag håller med Hanna, blir det minibloggträff då är jag helt klart på! Ska springa Tjejmilen den 1 september och stannar över natten, skulle vara riktigt kul att ses! Plus måste ju ha boken, såklart!

  6. L augusti 2, 2012 den 10:15 e m #

    Kul! Jag kommer!

  7. Annika i Colombia augusti 3, 2012 den 2:49 e m #

    Jag vill också vara med! Buhuuu

  8. Bubbel augusti 7, 2012 den 2:31 e m #

    Jag kommer gärna! 🙂 och vill köpa boken kan tilläggas..

    • annagranstrom augusti 7, 2012 den 3:37 e m #

      Vad roligt! Kan du inte maila mig på info@annagranstrom.com så att jag får dina uppgifter? Så kan jag sammanställa ett mail sedan till oss som kommer när det närmar sig! 🙂 Kram!

Kommentera

