Primavera!

6 Maj

20130505

Och igår tog jag bussen med Victor till ett par kompisar som bor i hus ganska nära (inte alls avis, nej). Solen sken, Victor fick vara i trädgården, och sedan grillades det och åts på verandan. Victor sov en skvätt på eftermiddagen och jag satt i en solstol och njöt.

Hann dessutom gå nio kilometer, och nu kommer det bästa: Jag somnade samtidigt som Victor klockan 21. Blev bara väckt ett tiotal gånger på hela natten och V gjorde inte morgon förrän klockan 06! Jag sov säkert åtta timmar. Helt obeskrivligt.

Idag ska det bli 20 grader och sol, så jag planerar att tillbringa en hel del av dagen utomhus. Kanske kommer jag till och med njuta en liten stund?!

2 svar to “Primavera!”

  1. Husfrun maj 6, 2013 den 7:35 f m #

    Håller tummarna för att ett hus med fin trädgård ska dyka upp till er också – snart.
    20 grader, ska det bli så varmt?! Då passar det sig inte att vara förkyld, nedrans.

  2. Åsa maj 6, 2013 den 12:56 e m #

    Söööt och mys på dig! Hoppas det bara blir bättre å bättre nu 🙂
    Kramar Åsa

Kommentera

