Tävling!

26 Nov

Vill du vinna en bok lagom till jul?

Följande tre alternativ finns om du vinner:

Allt du behöver göra är att dela detta inlägg på Facebook, eller länka till det i din blogg. Lämna sedan en kommentar här med vilken du vill ha om du vinner, eller vem du vill att jag ska skicka din vinst till som en överraskning. Om det inte fungerar att lämna en kommentar (som jag har hört att inte alla kan) går det bra att maila till info@annagranstrom.com.

Sista tävlingsdag är 10 december.

14 svar to “Tävling!”

  1. annajohanna november 26, 2012 den 8:10 e m #

    Delat! Hade jag inte klickat hem Halva min måne igår, så hade jag valt den. 🙂 Men nu säger jag Jag älskar dig inte istället. Kul att kunna följa dig på instagram nu också! 🙂

  2. Johanna november 26, 2012 den 9:14 e m #

    Hej! Jag har delat på facebook och skulle bli superglad över att vinna Schulmans bok (eftersom jag redan köpt din, dock ej hunnit läsa än :)). Schulmans bok har jag visserligen också klickat hem tidigare, i ett bokpaket SOM FÖRSVANN på posten (buhuu). Så jag hoppas att andra gången gillt funkar nu 🙂

    Kram!

  3. Hanna Lans november 26, 2012 den 10:24 e m #

    Jag vill vinna ”Jag älskar dig inte” till mig själv! Länkar omedelbart från min blogg!

    • Hanna Lans november 26, 2012 den 10:25 e m #

      Tjohoo, jag kunde kommentera idag!!

  4. stoffisen november 27, 2012 den 12:09 e m #

    Ny har jag länkat på bloggsajtwr på faceook och från min egen facebookgrupp

    Kran
    Stoffe

    • RackarTuss november 27, 2012 den 1:31 e m #

      Hej – jag har länkat i bloggen.
      RackarTuss

  5. Bubbel november 29, 2012 den 9:08 f m #

    Roligt med en tävling! Länkar till min blogg och önskar mig någon av de tre trots att jag redan har ”Halva min måne” (vinner jag den bli den en perfekt julklapp!) och blir det någon av de andra får jag nya läsupplevelser! 🙂

  6. Tess december 6, 2012 den 9:23 f m #

    Jag har delat på facebook (via Pocketloversidan) och önskar Stiellis bok om jag vinner!

    • Tess december 6, 2012 den 9:24 f m #

      Jag menar via min egen fb – inte Pocketlover. Jag är stressad 😉

  7. Pockethexan december 6, 2012 den 5:46 e m #

    Klart att jag vill vara med o jag gör reklam på min blogg!
    Den enda boken som jag inte har läst e ”Jag älskar dig inte” så det får bli mitt önskepris.

    Kramis från en Pockethexa som har varit lite risig o kommit efter med Fejan o mitt bloggande så jag ber om ursäkt för att jag inte har sett det här tidigare.

    PS. vore kul att ses <;-D.ds

  8. Marie Enarson december 10, 2012 den 10:26 e m #

    Hej. Jag skulle gärna vinna #Jag älskar dig inte”. Julkramar!

  9. Tess december 27, 2012 den 10:33 f m #

    Vem vann? Vem vann?

    (Eller har jag missat nåt…)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Månadens första bok | annajohanna - november 26, 2012

    […] Förhoppningsvis blir det andra bullar i december. Igår klickade jag nämligen hem ett antal pocketböcker på adlibris. Det blev bland annat Cecelia Aherns senaste bok Time of My Life och Lars Keplers Eldvittnet. Dessutom beställde jag bloggerskan Anna Granströms debutbok Halva min måne som utspelar sig i Puerto Rico. Jag har ganska nyligen börjat läsa hennes blogg och  jag gillar framför allt hennes inlägg om böcker. Just nu har hon en tävling där man bland annat kan vinna hennes egen bok. Check it out! […]

  2. Bokutlottning | bubbelsblogg - november 29, 2012

    […] https://annagranstrom.wordpress.com/2012/11/26/tavling/#comments […]

Kommentera

