Veckans filmtips: The fault in our stars.

24 Sep

Hej gråtfest.

 

4 svar to “Veckans filmtips: The fault in our stars.”

  1. Villa Freja september 28, 2014 den 2:50 e m #

    Oj, vet inte om jag vill ge mig in i en gråtfest. Annars har jag sneglat lite åt den filmen…

  2. Emma oktober 3, 2014 den 7:14 f m #

    Den känner jag att jag måste se! Frågan är bara om jag ska läsa boken före eller efter…

  3. -Jenny- oktober 15, 2014 den 6:40 e m #

    Den fanns på flyget men jag vågade faktiskt inte ge mig på den eftersom jag är lite gråtig och hormonell nu och inte ville sitta och böla bland massa okända….

  4. Helena november 10, 2014 den 7:31 e m #

    Hummm.. har också funderat på om det är en bra ide att jag ser den nu.. men ett gråtkalas kan ju rensa ut lite också!!🙂 Tack för tipset! (har förresten en ny bloggadress)

Kommentera

