3 veckor kvar.

30 Jul

…tills lilltrollet börjar dagis. Känns rätt skumt, samtidigt naturligt. Han börjar bli så pass stor att han verkligen är redo. Eller så är det bara jag som är redo. Jag vet inte. Jag hoppas att det blir bra.

Och från måndag har jag semester i två veckor efter att ha jobbat dessa fina, soliga veckor. Slår vad om att det fina vädret är över lagom tills min semester. Inte så konstigt kanske med tanke på hur ovanligt fint det varit dock. Jag har lyckligtvis kunnat njuta lite på eftermiddagar/kvällar och helger ändå. Helt rätt sommar att bo i hus.

Juli2014

Ps. Eventuellt en klippning innan dagisstart, kanske.

3 svar to “3 veckor kvar.”

  1. bubbelsblogg augusti 1, 2014 den 11:25 f m #

    Lille plutt, är det redan dags? Kommer gå bra ska du se, han kommer älska det och lära sig massa nya saker, både busigheter och bra saker!;)

  2. Christel augusti 8, 2014 den 7:43 f m #

    Älskar manen!

  3. Casa Annika augusti 11, 2014 den 6:31 e m #

    Jag befinner mig i bebisdimma och har just kommit på att jag brukade läsa bloggar innan Disa kom. Det tog ett tag att komma på det. Tur att du inte har skrivit mer, så det inte är så mycket att läsa ikapp:-) Stort, stort grattis till nya hemmet!

Kommentera

