Veckans filmtips: No se aceptan devoluciones.

27 Apr

 

Den här filmen kanske inte finns med svensk eller engelsk text än, men för er som kan spanska: Se den! Så sjukt fin. Jäklar vad jag grinade när vi såg den för ett par månader sedan. Ibörjan är den lite fjantig, men den växer och växer och är helt fantastisk. Jag har alltid älskat mexikanska filmer sedan jag såg Amores Perros på bio i Karibien för 14 år sedan – de gör mig aldrig besviken.

2 svar to “Veckans filmtips: No se aceptan devoluciones.”

  1. Therese april 27, 2014 den 12:15 e m #

    Jag kan ingen spanska men jag vill se den ändå!

  2. Casa Annika april 29, 2014 den 2:55 e m #

    Ska ha den i åtanke. Håller nu på och läser Berättelsen om Pi, som stått i bokhyllan ett tag efter ditt tips. Har inte kommit långt än, men det verkar vara en skatt!

Kommentera

