Förslag?

11 Jan

Livet rullar liksom på. Jobba är riktigt kul (och som semester än), helgerna går för snabbt, Victor sover fortfarande lite men är världens gulligaste, Martin och jag har det bra, jag är trött men lyckligare än någonsin tidigare, och ja…det genererar bloggtorka. Ändå vill jag inte sluta blogga. Så hörni, kan ni inte ställa frågor eller föreslå vad jag ska blogga om? Vore kul om ni skrev en rubrik och så bloggar jag efter den. Okej?

*Hoppas på någon kommentar*

7 svar to “Förslag?”

  1. S.W januari 11, 2014 den 1:15 e m #

    – såhär tar jag hand om min kropp

    – såhär tar jag hand om min själ

    – när jag var femton…

    – mina bästa egenskaper

  2. Trillingnöten januari 11, 2014 den 2:29 e m #

    Älskar sånt här 🙂

    – Om tio år
    – En författare som jag gärna skulle träffa, och vad skulle jag fråga honom/henne
    – Något jag ångrar
    – Det finaste jag gjort för någon annan
    – Om jag bara fick läsa en bok resten av mitt liv skulle det vara….
    – Mitt bästa skönhetstips

  3. Fifi januari 11, 2014 den 2:38 e m #

    Det här är det svåraste med att ha barn

  4. Stoffisen januari 11, 2014 den 3:43 e m #

    För mig högaktuellt; utbrändhet!

  5. Casa Annika januari 11, 2014 den 4:49 e m #

    Det här är en rätt kul lista tycker jag. Varför inte hänga på den?
    http://onekligen.blogspot.se/2014/01/en-bloggrubrik-for-varje-dag-i-januari.html
    Eller skriv något om din sambo, det vore kul.

  6. Helena januari 14, 2014 den 9:55 e m #

    Bra tips!! Här kommer ett till..
    Om jag fick leva om en dag då skulle det vara…

  7. Åsa januari 16, 2014 den 2:15 e m #

    Min naturliga fråga som svar på mitt inlägg, varför är jag inte sjuk när jag är sjuk och varför tar jag med mig jobb hem och visar att det går så karusellen fortsätter 😉
    Puss å kram sötnos!

Kommentera

