Utan min andra hälft.

8 Dec

Dvs Iphonen. Den är trasig sedan i lördags. Jag är beroende av den. Det är där jag läser alla bloggar, har väckarklockan, kollar hur jag ska åka till och från jobbet, fixar grejer, spelar wordfeud med pappa … Jag känner mig ensam utan den! Helt sjukt, faktiskt.

Egentligen borde jag väl låta bli att laga den på nån månad så att beroendet försvinner, men jag vet inte ens hur jag ska palla en dag till.

8 svar to “Utan min andra hälft.”

  1. Hanna Lans december 8, 2013 den 7:46 e m #

    Uj, vad jobbigt det låter, och uj, vad glad jag är att jag inte har någon!

  2. Stoffisen december 9, 2013 den 6:21 e m #

    Hua, det låter som en mardröm vännen!!
    Haha, utan min telefon är jag naken!

    Kram
    Stiffe

  3. Rund är också en form! december 10, 2013 den 2:46 e m #

    Haha! Hur går det……?
    (Jag ska inte kasta sten i glashus) 😉

  4. Åsa december 11, 2013 den 9:52 f m #

    *asg* du är ju för gullig 🙂
    Undrar hur människan gjorde före mobilen 😉
    Kramar!

  5. -Jenny- december 11, 2013 den 3:49 e m #

    Jag fasar för den dagen det händer mig!

  6. Villa Freja december 13, 2013 den 7:42 e m #

    Så himla irriterande när sånt händer. Jag tappade min telefon i asfalten och blev så beroende att jag beställde en ny på studs utan att ens kolla upp kostnaden för att laga…

  7. Annika i Sevilla december 15, 2013 den 10:13 e m #

    Varningstecken! Varningstecken! Strunta i att laga, skaffa en gammal vanlig telefon istället! Du behöver inte den nya! /Mvh hon-som-blir-mer-anti-moderna-mobiler-för-varje-dag-som-går

  8. Lufthamn december 18, 2013 den 10:04 f m #

    Det där med att kalla mobilen för ”nalle” har aldrig varit mer aktuellt. De hade inte en aning vad de pratade om på 80-talet!

Kommentera

