Ljus.

22 Nov

GloLite

För nåt år sedan var jag inte alls insatt i ljus, men sedan var jag på ett ”ljusparty” och blev lite såld på PartyLites ljus. Naturliga vaxljus, luktar skitgott, lyser skitfint. Skulle aldrig kunna köpa IKEA-ljus efter att ha köpt sånna här.

Igår var jag på ett sånt ”party” igen och nu ska jag vara värdinna om ett par veckor. Det hade jag aldrig trott om mig, men vafan. Perfekt tillfälle att bjuda in lite kompisar en vardagskväll och få lite erbjudanden. Gör ju fan inget annat än åka till och från jobb, jobba, leka med Victor och försöka sova. Behöver sålunda lite ljus i vardagen. Höhö.

//LJUSSNOBBEN.

2 svar to “Ljus.”

  1. Annika i Sevilla november 22, 2013 den 10:01 e m #

    Ljussnobb? Tja, sämre kunde det ju vara. Låter rätt trevligt. Jag vet ingenting om ljus. Mer än att ljusen som man köper i ”los chinos” här är de sämsta man kan få tag i.

  2. Christel november 23, 2013 den 11:15 f m #

    Samma här, för nåt år sen trodde jag aldrig att jag skulle lägga hundralappar på blockljus, men har man väl börjat kan man aldrig gå tillbaka. Det är bara att acceptera. 😉

Kommentera

