En full men tom bokhylla.

8 Nov

Har kanske 100 olästa böcker men INGEN av dem som jag vill läsa. PANIK. Abibliofoben i mig väcks till liv och gör mig lite darrhänt. Måste kanske köpa ett gäng nya böcker nu i helgen alltså (yes yes yes!)

Här ett urval önskeböcker (fast som pockets, dvs. alla är inte utkomna i det formatet än):
Livet efter dig
Den onda badankan
I kroppen min
438 dagar
Den tomma stolen
Och bergen svarade
Nyckeln
Analfabeten som kunde räkna
Barnmorskan i East End del 2
Before I met you
Where she went
Jag är Malala

Ochbergensvarade

2 svar to “En full men tom bokhylla.”

  1. Freedomtravel november 9, 2013 den 5:49 f m #

    Jag fick oxå panik häromdan när mina böcker var slut. Gick och köpte en tjock, så den ska räcka ett tag: Agath. Har inte börjat läsa än. Har inte läst dem du listar, men flera verkar intressanta!

  2. Anki november 10, 2013 den 7:34 f m #

    Såklart behöver du beställa lite mer böcker! 😉 På tips av dej läste jag Barnmorskan.. nyligen och jag verkligen älskade den!! Så tack för bra tips än en gång! Att det dessutom verkar komma en del 2 gör mej riktigt happy!

Kommentera

