Det bästa med att jobba:

7 Nov

JagNov2013

… Är kanske att komma hem och ungen springer mot en och kastar sig om halsen. Med lite tur får man en blöt puss också.

Annat bra är förstås lön och att jag till och från jobbet redan läst ut en bok sedan i måndags.

(Sovmorgon till sex har det dock inte blivit hittills, har vaknat runt fyra varje morgon utan att kunna somna om).

8 svar to “Det bästa med att jobba:”

  1. Annika i Sevilla november 7, 2013 den 9:44 e m #

    Fördelar och nackdelar alltså. Jag tycker nog, att sova till sex inte är någon sovmorgon direkt det heller.

  2. Helena november 8, 2013 den 5:03 f m #

    Hade ju hoppats att du hade kommit på något drastiskt som man kan ta glädje av när man jobbar så man spricker…. hahaha.

  3. Stoffisen november 8, 2013 den 5:53 e m #

    Men vilken härlig känsla att komma hem då!
    Här möter jag ingen alls 😀

    Kram
    Stoffe

    • Anna Granström november 9, 2013 den 7:50 f m #

      Du och Diamanten kanske flyttar ihop en dag?! 🙂

  4. -Jenny- november 9, 2013 den 3:45 e m #

    Att komma hem ser jag också fram emot. Och att vara bara Jenny.
    Men lönen gör ingen skillnad. Vi behåller lika mycket och sätter in resten på gemensamma kontot så jag har lika lite som jag haft i år 😝

    • Anna Granström november 9, 2013 den 4:22 e m #

      Då är ju kanske inte lönen en sporre nej! 🙂 Han har fått spara innan, nu är det min tur att spara. Fast min summa blir ändå mindre…

Kommentera

