Sista dagen som mammaledig (!!!!!!!).

31 Okt

oktober2013

Att dagen är här! Känns ju helt SJUKT. Om någon undrar vad jag ska göra så är det att jobba som projektadministratör. Vad det innebär vet jag inte helt än, tjänsten blir lite som man gör det sades det. Sånt är ju alltid positivt.

Dock fick jag veta igår att min nya chef inte är på plats imorgon, så jag börjar på måndag istället. Alltså blir det en oväntad bonusfredag tillsammans med hela familjen.

Ungen är förkyld sedan i måndags och klättrar typ ordagrant på väggarna, så att få vara två känns ju rätt bra. Som ni ser på fotot hann han iallafall springa runt ute med sina ekologiska (!) vinterkängor som han lånat av sin kusin innan han blev sjuk.

 

4 svar to “Sista dagen som mammaledig (!!!!!!!).”

  1. Trillingnöten oktober 31, 2013 den 1:59 e m #

    Vad snabbt det gått!! Redan dags att jobba!! Jag kommer ihåg hur det var 🙂 Jag började jobba när N var åtta månader och det var bara på deltid och sen gick jag upp till hundra när hon var drygt 10 månader. Maken var hemma också och det tyckte jag var skönt, att slippa lämna till förskola 🙂 Och kul för make och barn också!

  2. Helena oktober 31, 2013 den 4:27 e m #

    Har ju gått toksnabbt ju!!! Hoppas iallafall att du kommer att trivas på jobbet även om det säker är lite jobbigt i hjärtat att lämna Victor hemma. KRAM

  3. bubbelsblogg november 1, 2013 den 7:27 f m #

    Men åh vad fort det går, redan dags för jobb. Lycka till med nya tjänsten!😉 kram

  4. Christel november 1, 2013 den 7:44 f m #

    Lediga bonusfredagar är ju aldrig fel. Det är galet egentligen hur fort man kommer in i arbetet igen. Hoppas att ni får en fin fredag!

Kommentera

