Vin-tips.

24 Okt

adobe

Jag är ingen stor vindrickare eller vinkännare, men nu har jag äntligen hittat det godaste vinet: Adobe Reserva, ett chilenskt rött vin som både är ekologiskt och fairtrade. Riktigt gott. Finns på systemet för 74 kr.

4 svar to “Vin-tips.”

    • Anna Granström oktober 26, 2013 den 5:40 e m #

      RENAT? Haha! Jag dricker inte sprit…

      • Kristina oktober 29, 2013 den 10:26 f m #

        Mäh!?! Det är ett vin som heter Siro nr 2567 när jag trycker på länken! Jättekul om det verkligen varit RENAT jag tipsat om dock 🙂

    • annagranstrom oktober 31, 2013 den 11:57 f m #

      NU kommer jag till Siro! Fick en chock först. Haha. Ska testa det nästa gång (köper inte så ofta…).

Kommentera

