Lista i 10 delar – del 7: Fem platser jag tycker om att vara på.

11 Okt

1) I sömnens värld. Det slår allt allt allt just nu.

2) Hemma och/eller där min familj är. Home is where my heart is osv.  Där jag har mina grejer, min säng, mina böcker, trygghet och lugn.

Min familj och jag härom dagen.

Min familj och jag härom dagen.

3) Utö i Stockholms skärgård.

Jag på Utö 2010.

Jag på Utö 2010.

4) I Svensk natur. I skogen, framförallt. Älskar lukten, ljuden, luften, himlen, tystnaden och lugnet.

Martin i skogen.

Martin i skogen.

5) I USA. Dit räknar jag även Puerto Rico. På fastlandet helst Kalifornien.

Jag i Yosemite, Kalifornien, 2011.

Jag i Yosemite, Kalifornien, 2011.

  • 10 saker jag tycker om
  • 9 saker jag tycker mindre om
  • 8 bloggar jag läser
  • 7 saker jag vill göra i framtiden
  • 6 saker jag är rädd för
  • 5 platser jag tycker om att vara på
  • 4 ord som beskriver mig
  • 3 saker jag ser fram emot
  • 2 bra filmer
  • 1 bra låt
2 svar to “Lista i 10 delar – del 7: Fem platser jag tycker om att vara på.”

  1. Villa Freja oktober 12, 2013 den 7:41 f m #

    Så fina platser du listar.
    Funderar på om jag också ska haka på den där listan för att få inspiration till fler blogginlägg.

Kommentera

