Min lilla, lilla värld.

30 Sep

Det här med att nästan börja grina över att såsen blir för salt, potatisgratängen ful och fisken går sönder? Kanske lika bra att börja jobba snart igen så att världen växer lite.

Om jag bara kunde få sova och slippa gråta över det också. Blir snart galen på det här.

Nej Victor, det är inte morgon vid fyra! Särskilt inte när jag somnade strax innan ett.

4 svar to “Min lilla, lilla värld.”

  1. Hanna Lans september 30, 2013 den 6:35 f m #

    Jag har tyvärr ingen mirakelmedicin eller fantastiska uppmuntrande ord. Det enda som gäller är att bita ihop tills han klarar sig någorlunda bra själv när han är vaken och du behöver sova. Det tar ett tag. Själv låste jag dörren och tog bort allt han kunde dö av och så lät jag honom tulta runt själv medan jag sov. Försökte sova, slumrade, whatever, men jag överlevde i alla fall.

    • annagranstrom oktober 1, 2013 den 7:18 e m #

      Jo jag vet, men jag pallar inte att göra så. Har varit nära, men … har inte klarat det.

  2. Annika i Colombia oktober 1, 2013 den 11:30 f m #

    Ta in på hotell en natt själv när M kommer hem! Det är du värd.
    Stor kram

    • annagranstrom oktober 1, 2013 den 7:18 e m #

      Han har varit hemma sedan i onsdags… Ska på spa senare i oktober med en kompis!

Kommentera

