Sju år senare.

15 Sep

 

Idag för sju år sedan träffade jag Martin för första gången. Den var en sån där kväll full av skratt. Jag visste att det skulle bli han och jag, och att vi skulle få barn ihop. Helt skumt eftersom jag aldrig ville ha barn (trodde jag då ja). Ett drygt halvår senare blev vi tillsammans.

Vi brukar prata om det den här dagen – hur hade livet sett ut om vi inte hade träffats just där och då? Hade vi träffats senare? Inte alls klickat sådär? Inte träffats alls?

Rätt tacksam över att vi faktiskt träffades om man säger så.

 

9 svar to “Sju år senare.”

  1. Anki september 15, 2013 den 1:15 e m #

    Grattis till era 7 år! 🙂

  2. Casa Annika september 15, 2013 den 3:55 e m #

    Hej Anna, nu är jag här och hänger igen efter en lång resefrånvaro. Och jag säger grattis till allt! TIll hus, till sju år tillsammans, Victors ettårsdag, fin resa och att du mår bra! Livet verkar vara på topp nu! Och grattis till att ha upptäckt Barnmorskan i East End, denna pärla. Uppföljaren är inte lika bra, men helt klart läsvärd.

  3. Fifi september 15, 2013 den 7:21 e m #

    Underbart!
    Det var likadant när jag träffade Niklas(ok, kanske inte samma dag sm vi träffades, men nästan), jag visste att det skulle bli vi, att vi skulle gifta oss och skaffa barn. Och jag hade aldrig velat gifta mig innan…

  4. Åsa september 16, 2013 den 8:43 f m #

    I löve those dates .)
    Kramar Åsa

  5. Emma september 17, 2013 den 11:05 f m #

    Grattis! Visst är det underbart att sitta och tänka tillbaka på hur bra det blev? 🙂

  6. Trillingnöten september 17, 2013 den 7:36 e m #

    Ibland är det bara rätt. Och allt faller liksom på plats efteråt. Som om det var meningen hela tiden. Så är det.

    ps, tack för receptet på de där sockerfria muffinsen. Har bakat till dottern så hon tar med sig till skolans mellanmål!

  7. Villa Freja september 19, 2013 den 5:20 f m #

    Det är så magiskt när såna möten blir till.

  8. Carita Liljendahl september 19, 2013 den 8:04 e m #

    Ja, så där går det ofta till då man träffar sitt livs kärlek 🙂
    Då man minst anar det, då man slutat leta, då man kanske gett upp och bara låter saker och ting hända.
    Önskar att ni får många många fina år tillsammans!

  9. Marlene september 21, 2013 den 2:59 e m #

    EN dag värd att fira 🙂

Kommentera

