Evighetsprojektet.

25 Aug

Image

Det här med att göra ett (eller typ hundra) fotoalbum över Victors första år och sortera ut bästa bilderna av ungefär en miljon? Evighetsprojekt. Nästan så att man saknar tiden då det var 24- eller 36-bildersrullar som gällde.

9 svar to “Evighetsprojektet.”

  1. Trillingnöten augusti 25, 2013 den 11:55 f m #

    Ja, herregud! Man tar SÅ många kort att man inte vet vad man ska göra av alla till slut! Hoppas det går bra att sortera ut de bästa iaf… 🙂

  2. Annika i Colombia augusti 25, 2013 den 1:22 e m #

    Ja, eller hur! Jag har inte ens börjat, har fortfarande albumet från bröllopet hängande över mig…

  3. -Jenny- augusti 26, 2013 den 6:44 f m #

    Jag ska göra en fotobok över första året och känner mig helnöjd hittills. Har bilder fram till 7 månader med så jag ligger rätt bra i fas. Har fått med alla bilder jag verkligen gillar. Längtar efter framkallningen bara!

  4. Rund är också en form! augusti 26, 2013 den 9:06 f m #

    Ja…. Jag är inte klar än (och äldsta är snart 9 år). 😮

  5. Villa Freja augusti 27, 2013 den 5:02 f m #

    Ett nästintill hopplöst projekt. Har inte lyckats än och våra är ändå 6,8 och 10 år 😉

  6. Åsa augusti 27, 2013 den 11:23 f m #

    Hahha 😀
    Kram på dig!

  7. petchie augusti 27, 2013 den 4:19 e m #

    Ja, jag har inte heller blivit klar till att göra ett fotoalbum till V och nu fyller han snart 2… Men jag har ett lättare fotoprojekt som kanske ska bli en fotobok också – jag försöker att ta foto på honom varje månad den 10:e (eftersom han föddes den 10/9). Jag har missat det några ggr och då får jag välja ut ett annat fotot men jag har en folder på datorn med snart 24 foton! Det är himla kul att se hur han har förändrats och vuxit de här två åren…
    Kram

  8. stoffisen augusti 28, 2013 den 10:25 f m #

    Men det låter som ett rolkigt projekt,
    Kan tänka mig att du ler mycket när du bläddrar 🙂

    Kram
    Stoffe
    http://stoffisen.com/2013/08/28/well-hello/

  9. jenny i maine september 2, 2013 den 8:26 e m #

    Haha, jag sitter precis med samma grej just nu… ska fixa en liten fotobok med ”L’s 2:a år”. Kommer på att jag ju aldrig gjorde ”L’s 1:a år”, ojoj vilket projekt!

Kommentera

