Min bok på Världens längsta bokbord idag.

18 Aug
SemesterLas

På instagram – en tjej som läste min bok på semestern i vintras.

Det var länge sedan jag skrev något om min bok Halva min Måne, men idag kommer den befinna sig på världens längsta bokbord på Drottninggatan i Stockholm, någonstans i närheten av Trappan hos förlaget Bambulunden. Dessutom till vrakpriset 30 spänn!

Annars finns den som vanligt för 53 kronor hos Adlibris HÄR.

2 svar to “Min bok på Världens längsta bokbord idag.”

  1. Villa Freja augusti 18, 2013 den 7:07 f m #

    Vad kul. Hoppas att många stannar till och köper din fantastiska bok! Kram.

  2. stoffisen augusti 18, 2013 den 9:57 f m #

    Håller med föregående talare.
    Kram
    Stoffe

Kommentera

