Trött på vintern, men istället för att klaga …

10 Apr

lanzarote

… åker vi hit inom en snar framtid. Lanzarote. Jag tänker mig: Sörpla en paraplydrink eller två vid poolen, för nu verkar jag ha slutat amma. Jag fick några återfall (som om jag vore en missbrukare eller nåt), men till slut gick det att lägga av. Två dygn sedan sist.

Egentligen inte min grej, men vi kör på all inclusive. Slippa tänka. Bara vara. Ta det lilla lugnan. Se hur det funkar med Victor.

Det var bara det jag ville säga. Nu känns snön inte längre lika jobbig.

12 svar to “Trött på vintern, men istället för att klaga …”

  1. Åsa april 10, 2013 den 8:16 f m #

    Åhhhh det låter underbart 🙂
    Ja, det blir nog det bästa 🙂 att bara ta det lugnt

    Stor kramis!!

  2. Nadja april 10, 2013 den 8:36 f m #

    Härligt och välförtjänt! Kram

  3. jenny april 10, 2013 den 10:13 f m #

    Men fy fan vad gött! *avis*!

  4. stoffisen april 10, 2013 den 10:38 f m #

    Omg! Det låter hur skönt som helst.
    Det är du värd min vän.

    Kram
    Stoffe

  5. Lufthamn april 10, 2013 den 12:25 e m #

    Underbart! Låter som ett mycket klokt beslut!

  6. sofiainengland april 10, 2013 den 12:38 e m #

    Åh vad härligt, och sen kanske ni har vår på riktigt när ni kommer hem från semestern!

  7. Helena Milton april 10, 2013 den 8:52 e m #

    Underbart! Själv är jag extremt ressugen nu och det beror inte bara på vädret. Jag vill resa ofta och regelbundet; ett av mina stora fritidsintressen är det.

  8. Anneli april 10, 2013 den 9:33 e m #

    Underbart! Det är så kul att resa med sin bebis.

  9. annajohanna april 11, 2013 den 2:35 e m #

    Åh, vad du är värd en semester! Hoppas att ni får det alldeles underbart!

  10. Trillingnöten april 11, 2013 den 7:02 e m #

    Helt rätt! Ibland måste man få lite värme och sol, kosta vad det kosta vill 🙂 Här har våren äntligen kommit!! Vi hade 30 grader i två dagar. Idag är det något kyligare, men det gör inget!

    • Anna Granström april 11, 2013 den 8:17 e m #

      Det bästa är att resan inte ens var dyr. Sista minuten som jag bevakade priset på… 🙂

      30 grader är ju högsommar i Sverige, avis! (Fast som gravid ville jag ha konstant vinter… För första gången i hela mitt liv. Du plågas inte av värmen?).

  11. Jo april 14, 2013 den 9:56 e m #

    Å herregud vad härligt! Verkligen något att se fram emot. Bara mysa med familjen, bada lite, sola lite…låter underbart!

Kommentera

