Vad vill du läsa mer om här?

1 Apr
Vad vill du se mer av i min blogg?
Bilder
Bebisliv
Böcker
Resor
Det är bra som det är
Tankar om samhället
Ingenting, tack!
  
pollcode.com free polls 
11 svar to “Vad vill du läsa mer om här?”

  1. Husfrun april 1, 2013 den 6:03 e m #

    Jag gillar ju din blogg precis som den är. Tycker den är mixad på ett fint sätt. Kram.

  2. stoffisen april 1, 2013 den 6:29 e m #

    Samhällsfrågor, bilder 🙂

    Kram
    Stoffe

  3. Hanna Lans april 1, 2013 den 6:38 e m #

    Haha, vill du att vi röstar på den sista? Jag tycker du och din blogg är bra som ni är!

  4. Anneli april 1, 2013 den 9:52 e m #

    Jag tycker att det är bra som det är! 🙂

    • Annika april 1, 2013 den 10:27 e m #

      Jag tycker också att den är bra som den är, men det är inte mycket till svar, och allt akn ju göras ännu bättre, så jag säger så här:
      Privatliv/vardagsliv (men det kanske är privat)
      Bebisliv
      Tyck och tänk om samhället
      Böcker

  5. jenny i maine april 2, 2013 den 1:42 f m #

    Bebisliv och resor. Helt efter mina egna intressen 🙂

  6. Linnéa april 2, 2013 den 2:51 f m #

    Jag önskar lite mer vardagsliv jag med!

  7. Min plats i solen april 2, 2013 den 5:42 f m #

    Jag kommer att vara tråkig nu och säga att jag vill ha din blogg precis som den är. Tråkigt svar kanske, men ärligt. Det är ju därför jag kikar in här hos dig. För att din blogg avspeglar den du är och det liv som du lever just nu. För att du skriver om det som du vill skriva om. Jag vill inte ha en blogg som är anpassad efter vad läsare vill ha. Jag vill att du ska fortsätta och skriva med hjärta och själ på samma sätt som du gjort hittills. Det är det som gör dig unik.

    Kram Lotta

  8. Maria april 2, 2013 den 8:56 f m #

    Bebislivet 🙂

  9. Jenny april 2, 2013 den 8:58 f m #

    Vardagsliv 🙂

  10. S.W april 2, 2013 den 9:06 f m #

    Relationer, reflektioner, mat och hälsa!

Kommentera

