Liebster blog award.

18 Mar

liebster

Casa Annika gav mig ett ”bloggpris” och några frågor att svara på. Kul! Om ni inte har läst Annikas blogg tycker jag att ni ska göra det nu. Hon bor i södra Spanien och bloggar både om massor av fina utflykter och djupa ämnen såsom krisen i Spanien.

Vad ville du bli när du var liten?
Flygvärdinna, författare och journalist.

Vad är du idag?
Mammaledig. Har examen inom offentlig rätt och gillar fortfarande att skriva.

Vart vill du helst resa?
Hawaii, Nya Zeeland och Australien. Och högst upp i Norrland.

Var ser du dig själv om fem år?
Ingenstans. Har väldigt svårt att se mig i framtiden. Förhoppningsvis är Victor 5½ år, vi har flyttat och är lyckliga och glada.

Rött eller vitt?
Beror ju på vad det gäller. Hellre vit snö än röd snö, hellre röda läppar än vita osv.

Sommar eller vinter?
SOMMAR!

Skog eller hav?
Skog vid havet …?

Vad gör dig ledsen?
Många, många saker. Kanske lite extra mycket barn som far illa just nu.

Vad är det bästa du vet?
När Victor tittar på mig, jag säger hej och han skrattar som om han aldrig hade varit med om något bättre. Semester med Martin. Soliga dagar. Köpa böcker. Vara utvilad och att inte vara gravid.

4 svar to “Liebster blog award.”

  1. Husfrun mars 18, 2013 den 5:25 e m #

    Såna hör listor är alltid roliga att läsa.

  2. stoffisen mars 18, 2013 den 6:30 e m #

    Rolig läsning. Älskar att läsa listor hos mina favoritbloggar!! Det är roligt att se ”frågor och svar”

    Kram
    Stoffe

  3. RackarTuss mars 19, 2013 den 6:10 f m #

    Listor, det var ett tag sedan de cirkulerade.
    Hos mig är det VINTER 😦

  4. ASKA mars 19, 2013 den 1:33 e m #

    Hahha härligt 🙂 tack för det ❤
    Kramar Åsa

Kommentera

