The other hand/Little Bee – Chris Cleave.

19 Feb

theotherhand

 

Måste bara snabbt tipsa er om en av mina all-time-favorites: The other hand av Chris Cleave. Den har äntligen kommit ut som pocket på svenska och heter Little Bee. Den är en liten guldgruva i pappersform. Själv föll jag för omslaget när jag var i Holland 2010 utan att veta vad den handlade om.

Köp och läs NU!

8 svar to “The other hand/Little Bee – Chris Cleave.”

  1. RackarTuss februari 19, 2013 den 8:45 f m #

    Hej – är inte inne i en bokläsar peiod nu, men kanske längre fram?
    Ha en fin tisdag

  2. Lfthmn februari 19, 2013 den 9:35 f m #

    Gött! Den har jag i läs-kö hemma, så snart jag tragglat mig igenom Berättelsen om Pi…

  3. annajohanna februari 19, 2013 den 10:17 f m #

    Tack för tipset! Jag hade faktiskt den på min att-läsa-lista, ändå så kom den – av okänd anledning – inte med i Adlibis-beställningen som jag la i helgen. Det får bli nästa gång istället!

  4. Husfrun februari 19, 2013 den 11:43 f m #

    Å är det den. Den är jag så sugen på att läsa. Kram.

  5. Åsa februari 19, 2013 den 1:36 e m #

    Det var precis det jag kände, vilket vackert omslag 🙂
    Kramar Åsa

  6. Trillingnöten februari 19, 2013 den 1:42 e m #

    Jag kommer ihåg att du tipsade om den då! Och nu påminde du mig! Måste låna den!!

  7. Linnéa Geiger februari 19, 2013 den 4:04 e m #

    Älskar den boken

  8. Bipinvepaysip mars 16, 2013 den 2:37 f m #

    Nice Post.

    ———-
    I love http://youtube.com

Kommentera

