All I want for valentines …

14 Feb

… är att få träna på Friskis och Svettis. Jag  hoppas att jag kan få den presenten, dvs att han kommer hem strax före 17 så att jag hinner gå på Step.

Jag begär inte så överdrivet mycket nuförti’n vill jag lova.

13 svar to “All I want for valentines …”

  1. Husfrun februari 14, 2013 den 1:42 e m #

    Låter som en alldeles lagom bra sak att önska av den här dagen. Själv vill jag äta en semla, sen är jag nöjd. Kram.

  2. Sanna februari 14, 2013 den 3:29 e m #

    Håller tummen!

  3. bubbelsblogg februari 14, 2013 den 6:30 e m #

    hoppas din önskan infriades!;)

  4. mittilivetochjag februari 14, 2013 den 10:49 e m #

    Hoppas att du fick vad du önskade dig!
    Kram!

  5. Trillingnöten februari 15, 2013 den 1:15 f m #

    Som småbarnsmamma är det lätte att bli glad!! 🙂

  6. Åsa februari 15, 2013 den 7:29 f m #

    *asg* va härlig du är!
    Kramar Åsa
    Ps, kom du iväg?

    • annagranstrom februari 15, 2013 den 8:40 f m #

      Yes I did! Var lycklig genom hela passet 🙂

  7. ♥ Sojka ♥ februari 15, 2013 den 1:05 e m #

    Vad skönt att du fick vad du önskade dig!;)

  8. Rund är också en form! februari 15, 2013 den 8:21 e m #

    Fick du komma iväg? 🙂

  9. Min plats i solen februari 16, 2013 den 12:33 f m #

    Åh, jag minns att det som var min ultimata lyx var att få lov att duscha och gå på toaletten i lugn och ro. Eller äta en varm middag. Som småbarnsförälder uppskattar man verkligen det lilla och enkla. 😉

    Jag hoppas att du kom iväg Anna? 🙂

    Kram Lotta

  10. fifiskirt februari 16, 2013 den 9:58 f m #

    Haha, känner igen mig, har inte så höga krav nu för tiden!

  11. Helena Milton februari 16, 2013 den 2:13 e m #

    Hoppas verkligen att det blev så, väntar på uppdatering 😉
    Passar på att säga att jag mejlat angående boken, om du vill köpa den direkt av mig eller om du tänkt på annat sätt. Just let m now så du inte går och väntar på boken och jag inte skickar innan jag får klartecken …

Kommentera

