Livet rullar på.

23 Jan

Speciellt för Victor som lärde sig rulla från rygg till mage för ett par dagar sedan. Nu ligger han inte många sekunder på rygg innan det ska rullas igen. Fast sen vet han inte hur man kommer tillbaka, och det är ju lite jobbigt för honom eftersom han egentligen inte gillar att ligga på mage.

Tiden går fort. Jag hinner inte riktigt med. Jag diggar dock mammalivet mer och mer. Victor får mig att skratta varje dag och hjärtat smälter. Jag kanske är i den där bebisbubblan nu som folk pratat om?

Jan2013Rull

Jan2013Rull1

9 svar to “Livet rullar på.”

  1. Åsa januari 23, 2013 den 11:23 f m #

    Jaa, det e klart du är det 🙂 hahha.
    Stor kram på dig!

  2. -Jenny- januari 23, 2013 den 12:15 e m #

    Jag njuter nu, men ser verkligen fram emot när J blir lite mer med. När han kan fästa blicken, skratta, sitta, rulla, krypa. Kort sagt, jag ser fram emot att följa hans utveckling.

    • annagranstrom januari 23, 2013 den 2:40 e m #

      Åh vad härligt! Du är nog den första jag hört om som njutit redan den första månaden (möjligtvis den andra). Få förunnade! ❤

  3. RackarTuss januari 23, 2013 den 2:23 e m #

    Japp – babylycka 🙂

  4. Husfrun januari 23, 2013 den 4:34 e m #

    Men så är det ju. Det blir bara roligare ju mer kontakt man får med sitt barn och att följa utvecklingen.
    Kram.

  5. mittilivetochjag januari 23, 2013 den 10:14 e m #

    Ja kanske är du i bubblan men… snart reser han sig upp och du får inte en lugn stund. Då gäller det att passa honom hela tiden. Det går inte att titta bort en sekund när han börjar krypa och gå. Snart….

    • annagranstrom januari 24, 2013 den 8:37 f m #

      Ärsh, låt mig få njuta lite nu va efter all skit 😀

      • mittilivetochjag januari 24, 2013 den 10:07 f m #

        Haha! Förlåt mig. Nu ska du bara njuta av den underbara tiden såklart!!! 🙂
        Kram!

Kommentera

