OMG vad gott!

29 Dec

jordnotsbagar

Jordnötsbågar: Så sjukt goda att påsen inte räckte längre än några dagar.

Och inte extremt snuskigt innehåll heller: Jordnötssmör 37% (malda rostade jordnötter, druvsocker, salt), majsmjöl, solrosolja & salt.

7 svar to “OMG vad gott!”

  1. Hanna Lans december 29, 2012 den 10:10 f m #

    What? Jordnötsbågar utan vetemjöl eller kornmalt? Jippi, måste testa! Igår kom boken som jag vann av dig, stort tack! Ska läsa klart min mysteriebok först med efter helgen är det Stielli och jag. 🙂

    • annagranstrom december 29, 2012 den 10:51 f m #

      Verkar så! De är helt sjukt smarriga… Ska köpa till nyår och FROSSA.

  2. Husfrun december 29, 2012 den 10:15 f m #

    Det ska jag absolut testa så snart magen är sugen på annat än smaklös mat 😉

  3. stoffisen december 29, 2012 den 11:43 f m #

    Några dagar?!
    Haha, en påse hos mig räcker en timme. Max två!
    Jag ska testa ditt tips – redan ikväll 😉

    ps: Det står wordpress i din adress.
    Hade du tagit bort det så måste du styra om det i panelen.

    Kram
    Stoffe

    • annagranstrom december 30, 2012 den 7:32 f m #

      Det står wordpress för att du skrivit in den adressen 🙂 Ändrar du till utan wordpress kommer du till samma sida men utan att det står 🙂 Har inte köpt domänen här utan enskilt = bättre + obegränsat med pekade e-mails 🙂

  4. bubbelsblogg december 29, 2012 den 12:54 e m #

    Mmm ja – ett av mina favoritsnacks!;)

    • annagranstrom december 30, 2012 den 7:32 f m #

      Jag har precis upptäckt denna nyhet! 🙂

Kommentera

