Bloggjulkalender 18 – Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.

18 Dec

lake-hayes-arrowtown-nya-zeeland-1717277

 

Väldigt många ställen, men ett är Nya Zeeland. Tror nog inte att det behöver dröja så många år innan det blir av. Gärna i en kombinerad resa med Australien.

Innan dess ska vi väl hinna med Hawaii och lite sånt också.

6 svar to “Bloggjulkalender 18 – Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.”

  1. mittilivetochjag december 18, 2012 den 9:46 f m #

    Låter verkligen härligt. Det är ju verkligen en drömresa!

  2. -Jenny- december 18, 2012 den 5:08 e m #

    Synd att Nya Zeeland ligger så långt bort. Jag har bara hört positiva omdömen från folk som varit där. Att landet har allt. Stränder och snö, stenar och skog, trevlig befolkning, städer och landsbyggd. Förutom den långa resan verkar det lätt att turista där.

  3. Västgötskan december 18, 2012 den 5:31 e m #

    Kan LÄTT skriva under på Nya Zeeland!! Det vore verkligen en drömresa!

  4. stoffisen december 18, 2012 den 6:23 e m #

    OJ! Gud vad roligt att du skriver det, för det är mitt resemål nr 2 efter Australien 😀
    Tack för din fina kommentar om Botox. Du är klok som en bok, precis som den författare du är 🙂

    Kram
    Stoffe

  5. wordsbymia december 19, 2012 den 12:49 f m #

    Men så komiskt.. Min dotter frågade igår vart jag ville resa nästa gång och mitt svar var Nya Zeeland. Där vill jag även gifta mig 😉 på en klippa vid havet.
    Kram!

  6. annajohanna december 23, 2012 den 1:21 e m #

    Åh Nya Zeeland vill jag gärna också besöka! Jag har varit i Australien (två gånger t.o.m.) men något Nya Zeeland-besök har det inte blivit än. Det får bli en kombinationsresa nästa gång – både Australien och Nya Zeeland! 🙂

Kommentera

