Bloggjulkalender 7 – Berätta om ett av dina favoritfotografier.

7 Dec

Puerto Rico1

Jag älskar att fota. Ibland fotar jag så mycket att jag glömmer bort att leva i nuet, men jag har alltid glädje av fotona sen. Jag har ingen superflashig kamera och fotar mest med mobilen. Fotot i detta inlägg tog jag dock med min undervattenskamera, så jag är förvånad över att det blev så bra. Det är Martin under solnedgången i Cabo Rojo på Puerto Rico, Karibien, ungefär februari 2010 då vi var där tre veckor på semester. Det var så himla fint att få ta med Martin till mitt gamla hem. Att hyra ett hus vid stranden och få uppleva Puerto Rico som turist för en första gång, 10 år efter att jag satte min fot där för första gången.

Fotot är totalt oredigerat och jag älskar det.

5 svar to “Bloggjulkalender 7 – Berätta om ett av dina favoritfotografier.”

  1. bubbelsblogg december 7, 2012 den 6:27 e m #

    Det förstår jag – otroligt fint foto!!:)

  2. stoffisen december 8, 2012 den 10:02 f m #

    WOW WOW! Galet fin bild!
    Allt i bilden talar för harmoni. Otroligt vackert foto!
    Kram
    Stoffe

  3. -Jenny- december 9, 2012 den 11:13 f m #

    Vilka otroliga färger! Vackert…

  4. annajohanna december 9, 2012 den 5:36 e m #

    En sån härlig bild!

  5. Lfthmn december 11, 2012 den 1:25 e m #

    Jättefint! Den är häftig, för färgerna är så varierande. Det ser ut som att han är inklippt i bilden, hade du inte sagt att det var oredigerat hade jag nästan trott det. Solnedgången är helt otrolig!

Kommentera

