Bloggjulkalender 3 – Berätta om din bästa vän.

3 Dec

 

Jag vet att det är lite B att säga ”min kille är min bästa vän”, men så är det ju. Han var det redan innan vi blev tillsammans. Vi träffades första gången våren 2006, men det kommer jag inte ihåg. Från september 2006 umgicks vi konstant, minus 10 veckor då jag var i Argentina. Då pratade vi istället på skype flera timmar om dagen. Vi blev tillsammans i april 2007.

Min bästa vän gillar inte att jag skriver om honom offentligt, så jag berättar bara att jag tycker att han är den smartaste människa jag har träffat. Han är en underbar pappa, rolig, händig och snäll. Ganska egensinnig också, men sånt får man väl ta när allt annat är så bra.

Livet utan honom skulle kännas rätt meningslöst.

 

7 svar to “Bloggjulkalender 3 – Berätta om din bästa vän.”

  1. Trillingnöten december 4, 2012 den 1:23 f m #

    Vilken fin beskrivning tycker jag! Min bästa vän är heller inte så förtjust i att jag berättar om honom för alla 🙂 Därför är det lite tyst om honom! 🙂

  2. Bubbel december 4, 2012 den 8:12 f m #

    Härligt att ha funnit en partner som uppriktigt är ens bästa vän – jag älskar att umgås med min man, han får mig att gapskratta varje dag!

  3. Annika i Colombia december 4, 2012 den 1:41 e m #

    Vad fint!

  4. -Jenny- december 4, 2012 den 2:24 e m #

    Jag håller med dig. Det känns lite B att ens bästa vän är ens pojkvän men samtidigt är det ju precis så det ska vara!
    Kram

  5. jennyslondon december 4, 2012 den 5:47 e m #

    Så tycker jag att det ska vara. Min kille är också min bästa vän, även fast han själv inte tycker att jag kan kalla honom min bästis. Han tycker att det sounds wierd.

  6. stoffisen december 5, 2012 den 7:03 e m #

    Vilken fin beskrivning, med korta ord!
    Heja dig, och din kärlek.

    Kram
    Stoffe

  7. Helena december 7, 2012 den 3:43 e m #

    🙂 Min vill inte heller helst bli nämn offentligt även om det bara är bra saker… PUSS

Kommentera

