Bloggjulkalender 1 – Berätta om dig själv.

1 Dec
November 2012

November 2012

 

Jag heter Anna, bor strax utanför Stockholm och fyller 32 nu i december. Jag har olika stora pupiller och krulligt hår. Just nu är jag mammaledig och har svårt att prata om annat än bebisbebisbebis eftersom allt jag gör kretsar runt bebisbebisbebis.

Jag har skrivit en bok som heter Halva min Måne och har examen i offentlig rätt. Jag älskar att läsa, laga mat och baka. Och resa! Åh vad jag älskar att resa. Fast just nu gillar jag att vara hemma. Är  ganska så trött om man säger så. Jag gillar promenader och en del träning också. Och skärgård, svensk sommar och ekologiska alternativ.

Jepp. Det är jag det. Inte så spännande.

En gång i tiden bodde jag dock i Västindien (och även ett år i Spanien). Där fick jag mitt smeknamn Annaluna som hänger med än idag. Då var mitt liv kanske lite mer ballt. Jag var tydligen tvungen att åka runt halva jorden för att inse att hemma är där jag är nu.

 

3 svar to “Bloggjulkalender 1 – Berätta om dig själv.”

  1. bubbelsblogg december 1, 2012 den 12:30 e m #

    Kul att få lära känna dig lite mer, jag som trodde du bodde på Söder!;) kram

  2. Colombialiv december 2, 2012 den 3:49 f m #

    Jag tycker ditt liv verkar väldigt spännande nu! Det kanske inte är lika exotiskt som Västindien, men inte mindre spännande för det!

Kommentera

