Den hemliga historien.

29 Nov

 

Jag läste nyligen ut den här tegelstenen (700 sidor) efter att ha sett fram emot det länge. Dock blev jag lite besviken. Den var helt okej, men inte sådär superduperbra som jag hade räknat med. Dessutom tycker jag att den hade kunnat vara bättre som mer koncentrerad …

Mer om boken och vad jag tycker om den hittar du på Bohusläningens Bokblogg HÄR.

5 svar to “Den hemliga historien.”

  1. Hanna Lans november 29, 2012 den 9:33 f m #

    Den läste jag för typ 20 år sedan och tyckte den var kanonbra! Bläddrade i den för någon månad sedan och insåg att jag inte skulle tycka samma idag, så jag lät den vara. Vill ha kvar känslan av hur jag kände då.

  2. Lfthmn november 29, 2012 den 10:24 f m #

    Håller med. Jag tog mig igenom den men det var med nöd och näppe. Ingen dålig bok alls, bara inte så skimrande som jag förväntat mig… Då köpte jag den ändå efter specifikt tips från personalen på Pocketshop. Smaken är väl som baken

  3. petchie november 29, 2012 den 7:36 e m #

    Hm, jag laste den boken typ nar den kom ut (kanske inte 20 ar seden men bra lange sedan) men kommer inte ihag nagot av den sa sa bra kan dne inte ha varit 😉 Den var iaf battre har jag for mig an hennes andra bok (The little friend, heter den val?)… Asch, daligt bokminne! Jag haller ju pa att packa upp alla mina bocker, vissa har jag inte sett sedan 2007 och vissa kan jag faktiskt inte komma ihag om jag har last eller inte!? Och bokhyllorna har tagit slut nu, ska fa farfars gamla bokhyllor men de ska ju forst forslas ner till Bryssel…

  4. Linxter november 29, 2012 den 9:51 e m #

    Jag ÄLSKADE den när jag läste den för typ 12 år sedan eller nåt.

  5. Mel december 19, 2012 den 6:21 e m #

    Vilken härlig blogg du har! Väldigt inspirerande till min egen =)
    Skulle du kunna rösta på mig här http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=45 så har jag chans att vinna en tävling jag är med i? =)

Kommentera

