Hungerspelen.

14 Nov

 

Vi hyrde en film. HYRDE! Så himla smidigt att hyra genom cdon.com. Tips tips. Eftersom jag hade läst alla tre böckerna ville jag såklart se filmen, och den var rätt bra. Inte som böckerna, men bra. Jag hoppas att det kommer en andra och tredje film också.

5 svar to “Hungerspelen.”

  1. Husfrun november 14, 2012 den 1:56 e m #

    Hur är böckerna då, är de bra?
    Vill så gärna få tid att läsa dem snart.

    • annagranstrom november 14, 2012 den 4:38 e m #

      ÄÄÄLSKADE böckerna! Speciellt ettan och tvåan!

  2. annajohanna november 14, 2012 den 3:55 e m #

    Jag läste böckerna först och gillade dem jättemycket, framför allt den första. Filmen gillade jag också, men en filmatisering är sällan lika bra som en bok – och det stämde i det här fallet också. Ser också framemot film nr 2 och 3.

  3. Västgötskan november 15, 2012 den 3:40 e m #

    Böckerna har jag inte läst, men jag HOPPAS att de var bättre än filmen. Gillade inte den något särskilt faktiskt. 😛

  4. Min plats i solen november 15, 2012 den 10:43 e m #

    Det kommer att bli 4 st filmer av böckerna. Nummer 2 kommer nästa höst.

    Kram Lotta

Kommentera

