Berättelsen om Pi – som film!

14 Nov

 

En av mina absoluta favoritböcker, Life of Pi av Yann Martel, finns nu som film och har premiär den 21 december. Jag bara måste se den!

Och har ni inte läst boken – do it. Den finns på Adlibris HÄR för 48 kronor.

9 svar to “Berättelsen om Pi – som film!”

  1. Burgschki november 14, 2012 den 9:19 e m #

    åh jag vet började typ grona när jag såg trailern och nu när jag tänker på den igen. alltså boken ja jösses. vågar nog inte se filmen.

  2. Anneli november 14, 2012 den 11:10 e m #

    Jag tycker också att boken är mycket bra och måste bara se hur den har filmatiserats.

  3. Casa Annika november 14, 2012 den 11:27 e m #

    Ja köpte den faktiskt efter ditt tips, men har inte hunnit läsa den än. Däremot har jag mysmjutit av Sju jävligt långa dagar, som jag läste ut för fem minuter sedan. Känns lite trist att den är slut. Försöker distrahera mig med bloggläsande.

  4. minagladadagar november 15, 2012 den 5:41 e m #

    Den har jag missat. Tack för tipset. Filmen verkar ju riktigt pampig.

  5. Min plats i solen november 15, 2012 den 10:45 e m #

    Den har vi bestämt oss för att gå och se hela familjen. Försöker att inte ha för höga förväntningar men det är svårt.

    Kram Lotta

  6. mittilivetochjag november 17, 2012 den 6:06 e m #

    Nu har jag gått vidare med en ny blogg. Info finns på min gamla blogg. Hoppas att vi hörs igen.
    Kram!

    • mittilivetochjag november 17, 2012 den 6:07 e m #

      Oj jag länkade visst till min nya blogg. Det är minagladadagar som skriver. 🙂

  7. Eva Holmquist (@evaholmquist) november 18, 2012 den 10:13 f m #

    Jag vågar inte se filmen av rädsla för att bli besviken. Boken var ju så bra…

  8. Etta - gravid, illamående och lite bitter november 19, 2012 den 12:53 e m #

    Åå, jag älskade också boken!

Kommentera

