I tidningen.

28 Okt

Igår var jag med i Bohusläningens papperstidning om Halva min Måne. Det är alltid lika kul att läsa om sig själv (nästan). Jag är inte särskilt bra på att marknadsföra mig och inte heller på att kontakta media, vilket ju är enda sättet för min bok att spridas. Det och mounth-to-mouth; så hjälp mig gärna att sprida och tipsa om du har läst och gillat.

Lite kul är att min medskribent Erikabokbloggen också var med i en tidning i dagarna, i Torpmagasinet. Förresten har hon ju en tävling där man kan vinna min bok. Passa på!

Förövrigt är Victor sju veckor och jag är zombietrött. Jag hade hört ryktas att bebisar sover på dagarna, men det gäller visst bara andra bebisar och inte min. Han sover förvisso i vagnen på promenad eller en powernap i min famn, men aldrig så att jag har chans att sova lite. Tröttheten är iallafall hundra gånger bättre än graviditeten, och dessutom är Victor världens sötaste, så jag överlever.

4 svar to “I tidningen.”

  1. Hanna Lans oktober 28, 2012 den 8:30 f m #

    Vi får slå våra goda huvuden ihop vad gäller marknadsföring. Våra debuter håller sig ju inom samma genre och borde har ungefär samma publik.

  2. Västgötskan oktober 28, 2012 den 9:20 f m #

    Oj vad spännande!
    Men förstår att det är svårt att ”promota” sig själv. Det hade jag haft svårt för också.

    Kram M

  3. Colombialiv oktober 29, 2012 den 12:41 e m #

    Stort! Grattis till tidningsartikeln!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Året som gått … | Anna Granström - november 3, 2013

    […] sålt ungefär 250 av min bok, den har varit med på Bokmässan, världens längsta bokbord och i en tidning. Jag har även läst ut över 50 böcker och fortsatt bokblogga på Bohusläningen. Jag har hunnit […]

Kommentera

