Vinn Halva min Måne – igen!

19 Okt

 

Hemma hos Kikan lottar nu ut min bok samt lite läs-snacks. Gå till inlägget HÄR för att se hur du kan vara med och tävla.

Varesig du är intresserad av tävlingen eller inte får du gärna sprida den/detta inlägg på t.ex. Facebook.

Sista tävlingsdag är 31 oktober.

Ett svar to “Vinn Halva min Måne – igen!”

  1. Min plats i solen oktober 20, 2012 den 6:38 e m #

    Vad roligt att din bok kommer att nå ut till ytterligare nya läsare Anna. Är så glad för din skull. 🙂

    Själv har jag ju redan ett exemplar som ligger här i min bokhög och väntar på att läsas. Det ser jag verkligen fram emot. 🙂

    Tack du rara för kramen. Den värmde. Det brann hos oss förra helgen därav inlägget. Inga personskador och vårt boningshus klarade sig men en svår ekonomisk smäll för vårt företag och vår ekonomi. Men livet går vidare. Vi väljer att blicka framåt och kämpa än hårdare.

    Ta hand om varandra och ha en fin helg Anna.

    Kram Lotta

Kommentera

