Kärleken…

15 Okt

Alltså, jag älskar Victor så sjukt mycket. Jag vet att jag har sagt det förut, men det blir bara starkare och starkare. Det känns ungefär som världens största förälskelse. Jag kan titta på honom hur länge som helst, skulle göra vad som helst för honom och skulle dö om något hände min bebis. Plus att jag är så där fjantig och bara vill prata om honom och vara med honom hela tiden.

Just nu ligger han i sitt babygym bredvid och är NÖJD. Han har börjat jollra lite, och le. LE!

Jag kan äntligen säga det: DEN VIDRIGA GRAVIDITETEN OCH ALLT DÄREFTER VAR VÄRT DET.

11 svar to “Kärleken…”

  1. jennyslondon oktober 15, 2012 den 10:15 f m #

    Åh, så mysigt! Jag ser fram emot det där lilla knytet plus den stora kärleken då det blir dags för mig (i framtiden) ❤

  2. Johanna oktober 15, 2012 den 11:57 f m #

    Å hurra! vad skönt! Äntligen!

  3. -Jenny- oktober 15, 2012 den 3:15 e m #

    YES!
    Precis så som jag hoppades att du skulle känna nu… Underbart!

  4. Nilla oktober 15, 2012 den 4:47 e m #

    UNDERBART att höra!

    Ha det så mysigt! ❤

  5. Christel oktober 16, 2012 den 12:14 e m #

    Så fint!

  6. bubbelsblogg oktober 16, 2012 den 12:49 e m #

    Vad mysigt det låter, precis som man önskar alla nyblivna mammor ska få känna!;) kram

  7. Åsa oktober 16, 2012 den 2:06 e m #

    är det så alltså?! Man känner allt det där?
    Häftigt 🙂
    Kramar 🙂

  8. Colombialiv oktober 17, 2012 den 2:01 f m #

    Å vad skönt! Äntligen! Hurra!

  9. petchie oktober 18, 2012 den 4:19 e m #

    Helt underbart!! Jag är så glad för er att det nu äntligen har vänt och att ni förhoppningsvis bara kan njuuuta av er lille son (trötthet etc får man räkna med..). Stor kram från oss 3 i Bryssel

  10. Min plats i solen oktober 20, 2012 den 6:43 e m #

    Den underbara villkorslösa kärleken. Underbart Anna!♥

    Kram Lotta

  11. wordsbymia oktober 20, 2012 den 7:29 e m #

    Ja den där kärleken är helt fantastisk. Glad för din skull. Kram ❤

Kommentera

