Jag är visst med i Books & Dreams … Nästan!

3 Okt
Bild lånad från Bokcirkel.se

Bild lånad från Bokcirkel.se

… För jag fick nyss veta att Bokcirkel.se är med i tidningen (sid.52) och vilken bok läser de denna månad, som även finns i deras header? Jo, Halva min Måne!

8 svar to “Jag är visst med i Books & Dreams … Nästan!”

  1. oskrivnablad oktober 3, 2012 den 7:12 e m #

    Vad skoj!!! 🙂

  2. Hanna Lans oktober 3, 2012 den 7:38 e m #

    Jag hoppas den får den fina respons som den förtjänar!

    (Nu har jag lagt upp en video på min blogg där jag intervjuas på bokmässan.)

  3. Hanna Lans oktober 3, 2012 den 7:40 e m #

    … Så du kan få en feeling av att ha varit där själv. 😉 Din bok syns högst upp till vänster i hyllan och om det inte är bortklippt, så pratar jag kort om den i slutet. Inte OM den, utan om trycket etc. Någon frågade om skillnader i tryck etc och jag tog den som exempel eftersom vi har ungefär lika många ord i våra böcker.)

  4. Hanna Lans oktober 4, 2012 den 7:21 f m #

    Vad trist att det inte kom med i klippet när jag nämnde din bok! Tyvärr var klippet på tok för långt och det enda Jessica, som filmade, kunde göra, var att klippa framifrån eller bakifrån. Så går det när man inte har redigeringsverktyg. 😦

  5. Åsa oktober 4, 2012 den 7:28 f m #

    Åååh grattis 🙂 va roligt!!!
    Kram på dig du starka kvinna!

  6. Lee Destino oktober 4, 2012 den 5:23 e m #

    Galet skoj ju 🙂

  7. Bubbel oktober 5, 2012 den 7:55 f m #

    Vilken ära – grattis, vad roligt!! 🙂

  8. Anneli oktober 5, 2012 den 7:32 e m #

    Spännande! Det måste kännas lite läskigt och mycket roligt.

Kommentera

