Books & Dreams.

3 Okt

Jag köper verkligen adrig magasin och sånt (inte ens en gång per år i snitt), men nu har jag beställt en prenumeration på nya Books & Dreams – Böcker, resor och drömmar – väldigt mycket jag alltså. Tidningen utkommer en gång i kvartalet och kostar 69kr per nummer. Det finns även ett välkomsterbjudande med första numret gratis (från 18 sept) samt en pocket man får välja från Adlibris.

Erbjudandet hittar ni HÄR.

3 svar to “Books & Dreams.”

  1. Husfrun oktober 3, 2012 den 9:37 f m #

    Låter som en tidning som skulle passa även mig.
    Kram.

  2. wordsbymia oktober 3, 2012 den 4:35 e m #

    Låter som ett blandat och bra erbjudande 🙂
    Kram!

  3. Casa Annika oktober 3, 2012 den 9:57 e m #

    Låter intressant. Ska kolla efter den när jag åker till Sverige.

Kommentera

