Tävling – Som någon annan bäddar.

1 Okt

HÄR har ni chansen att vinna Hanna Lans bok Som någon annan bäddar från tidningen Allas.  Jag köpte boken förra året och blev helt fast. Rekommenderar den verkligen och tävlingen är superlätt – bara att svara på en enda fråga senast den 3/10.

4 svar to “Tävling – Som någon annan bäddar.”

  1. Jojjo (@milda_martha) oktober 1, 2012 den 7:25 f m #

    Men den här, den hinner jag minsann med. Tack Anna för tips!

  2. Hanna Lans oktober 1, 2012 den 2:53 e m #

    Tack för länkning!

  3. stoffisen oktober 1, 2012 den 10:32 e m #

    Åh, tänk om jag bara tyckte om att läsa böcker.
    Jag blir så himla avis på er som kan njuta av det. På riktigt!
    kram
    Stoffe

  4. RackarTuss oktober 2, 2012 den 7:01 f m #

    Halloj – jo jag gillar att läsa men just nu blir det mest fakta.

    http://aldrigmerfrystasockerartor.blogspot.se/2012/10/sidvyer.html

Kommentera

