Jag vann (och du kan också vinna)!

30 Sep

…Boken Överenskommelser hos Desirée Fredlund. Ser verkligen fram emot att läsa den. Hon lottar även ut sina böcker med dragning idag, så vill ni ha chans att vinna – klicka HÄR snarast.

Och visst påminner omslaget till Simona Ahrnstedts bok en del del om boken Parfymen? En bok jag älskade, förövrigt.

4 svar to “Jag vann (och du kan också vinna)!”

  1. Hanna Lans september 30, 2012 den 2:48 e m #

    Mitt exemplar av Parfymen ser inte alls ut sådär … Jag blandade dock ihop Simonas bok med Susanne Bolls bok Morgongåvan i början. Rött hår som väller ut över bilden är tydligen populärt.

  2. Jojjo (@milda_martha) oktober 1, 2012 den 6:53 f m #

    Typiskt att jag missade den tävlingen! Har inte läst Parfymen men nu blev jag ju sugen på det. Och omslaget är fantastiskt! Har dock en viss bok om Puerto Rico som ivrigt ligger och väntar på att bli läst först…!

  3. Husfrun oktober 1, 2012 den 7:04 f m #

    Grattis till vinsten. Att vinna böcker måste nog vara det bästa som finns 🙂
    Kram.

  4. Emmas Bokhylla oktober 2, 2012 den 12:20 e m #

    Jag har inte läst ”Parfymen”, men ajg gillade *Överenskommelser” riktigt mycket!

Kommentera

