”Gissa nästa åkomma?” – Rätt svar!

30 Sep

Otursklubben meddelar igen: Fick en allergisk reaktion med klåda och märken som spred sig till ansiktet, så det var bara att åka till akuten igen och få kortison, antihistaminer och ligga på bevakning några timmar. Nu är det mer som nässelfeber (något jag aldrig haft tidigare) och jag har bytt blodproppsmedicin. Min kropp har varit och är verkligen pepprad med preparat, så en reaktion kanske inte var konstigt. Men ändå. Rätt svar är alltså: Nässelfeber, men jag tror inte att en endaste person gissade på det. Barnet, som nu heter Victor, mår iallafall bra och är supersöt.

Annars suktar jag efter Bokmässan. Jag har följt uppdateringar främst på Instagram med avund, men vad sjutton – nästa år SKA jag dit och jag längtar redan.

Hittade dessutom en bild där man kan skymta min bok.

Är ni på mässan eller var ni där?

 

 

8 svar to “”Gissa nästa åkomma?” – Rätt svar!”

  1. Husfrun september 30, 2012 den 8:53 f m #

    Jag hade gärna varit där.
    Något år ska jag dit 🙂

    Din stackare. Krya på dig… låter så torftligt på nåt sätt.
    Kram.

  2. Johanna september 30, 2012 den 9:52 f m #

    Jag var där i torsdags (som du såg på insta 🙂 men såg tyvärr inte din bok. Tur då att jag redan köpt den 🙂

  3. Västgötskan september 30, 2012 den 11:02 f m #

    Krya på dig! 😦

    Nej, jag glömmer alltid av att den är… Varje år tänker jag att jag ska komma ihåg det året efter och sen står jag där med ”too late information” ändå… *suck*

  4. annajohanna september 30, 2012 den 11:47 f m #

    Men hur mycket otur kan en människa ha inom loppet av så kort tid? Hoppas att du mår bra snart och att du har turen på din sida framöver!

  5. Casa Annika september 30, 2012 den 9:14 e m #

    Kan vi börja gissa på nästa åkomma nu? Diabetes, har du fått det än? Eller vad har du kvar? För du tänker inte gå ett varv till väl med varje åkomma?
    Fint namn på mini.

  6. -Jenny- oktober 1, 2012 den 10:35 f m #

    Du… Jag BOR i Göteborg men har aldrig varit där! Det har aldrig lockat mig eller krockat med något annat. Någon gång borde jag masa mig dit. Kanske nästa år? 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ett år. | Anna Granström - september 8, 2013

    […] säger ”vart tog tiden vägen?”, men jag vet precis. Till barnsängsfeber, blodpropp, nässelfeber, mjölkproteinallergi och kolik, sömnlösa nätter, amningsproblem, rädslor, enorm kärlek och […]

  2. Året som gått … | Anna Granström - november 3, 2013

    […] första tre månaderna var skitjobbiga, med barnsängsfeber, blodpropp, nässelfeber, amningsproblem och Victors kolik och sedermera mjölkproteinallergi. Sov väldigt, väldigt lite […]

Kommentera

