Inför Bokmässan!

25 Sep

Nu ska jag ju själv inte vara där i helgen, men min bok Halva min Måne ska det. HÄR kan ni läsa en presentation om mig och den monter jag kommer vara med i.

Egenutgivarna har även en tävling där tio böcker lottas ut varje dag (bland annat min), så PASSA PÅ! Tävlingen är jätteenkel, det är bara att svara på lite frågor. Ännu mer spännande är att hela 40 olika böcker finns med i montern A02:52 av 27 författare. Alltså finns det garanterat någon bok för alla.

Klockan 14-15 (samt lördag kl.10) är det förövrigt frågestund i montern.

Min bok finns signerad för 50 kronor hela helgen.

 

8 svar to “Inför Bokmässan!”

  1. Jojjo (@milda_martha) september 25, 2012 den 11:17 f m #

    Spännande, hade varit så himla kul att vara där!

  2. Husfrun september 25, 2012 den 2:17 e m #

    Stort lycka till med boken på mässan. Hade gärna varit där 🙂
    Kram.

  3. Emmas Bokhylla september 25, 2012 den 4:57 e m #

    Åh, jag skall definitivt kila förbi montern!

  4. stoffisen september 25, 2012 den 7:18 e m #

    Åhh! Jag hoppas att det går bra med lanseringen av boken på mässan.
    Jag har fortfarande inte köpt din bok eftersom att jag inte kunde komma på middagen. Hur gör jag? Kram

  5. Anneli september 25, 2012 den 8:46 e m #

    Det är så spännande! Hoppas att du får sälja massor av böcker.

  6. Carita Liljendahl september 27, 2012 den 6:25 f m #

    Grattis till ditt bokbarn! Tänk att du och jag kom ut med våra böcker ungefär samtidigt! Min blev klar 25 augusti och kom från tryckeriet 24 september! Jag förstår fullt ut din känsla, både vad gäller att vara med på mässan och att hålla boken i din hand.

    Mycket jobb är det att ha eget förlag, det har jag också – men det är precis som du säger i interjvun – att få vara med i processen från början till slut, och bestämma allt själv, det är positivt!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Året som gått … | Anna Granström - november 3, 2013

    […] har sålt ungefär 250 av min bok, den har varit med på Bokmässan, världens längsta bokbord och i en tidning. Jag har även läst ut över 50 böcker och […]

Kommentera

