Tre recensioner…

16 Sep

…Som alla gjort mig glada!

Direktpress Göteborg – Söder om stan – Hanna Lans – Läs HÄR. ”Boken är välskriven och lättläst”

Bokugglan – Läs HÄR. ”Jag lärde mig väldigt mycket om Karibien”.

Författare Kim M. Kimselius HÄR. ”En bok att älska”.

Min bok kostar nu endast 59 kronor på Adlibris.

Om du köpt genom mig för 75 och känner att det svider kan du få tillbaka mellanskillnaden. Jag har lite svårt att tävla med deras låga priser…

8 svar to “Tre recensioner…”

  1. Husfrun september 16, 2012 den 8:14 f m #

    Vad roligt, grattis.
    Och jag fortsätter att läsa och älska din bok!
    Kram.

  2. anki september 16, 2012 den 12:05 e m #

    Underbart! Din bok finns numera även hos mej!! 🙂 Ser fram emot att ta itu med den!

    • Helena Milton september 16, 2012 den 6:25 e m #

      Jag har bara lite kvar av boken. Jag recenserar inte längre böcker på min blogg utan berättar bara vilken bok jag läser för tillfället. Måste ändå så här direkt till dig (och alla andra) säga att du har gjort ett fantastiskt jobb med din bok. Den är helt enkelt oerhört välskriven, detaljrik och färgstark (på fler än ett sätt). Jag vet att du har hållit på läääänge med den här boken. Resultatet blev suveränt. Jag är så glad över att ha mitt eget signerade ex hemma i bokhyllan!!!

  3. Åsa september 17, 2012 den 9:06 f m #

    Hahha, grattis!
    Gud va söt du är! Ser väldigt författaraktig ut 🙂
    Kramar Åsa

  4. RackarTuss september 18, 2012 den 7:32 f m #

    Hej!
    *vinkar*
    Så kul att se dig.
    Varmt grattis till ditt (ert) nya fina underverk… åhhhh….
    Må så gott!

  5. Bubbel september 19, 2012 den 6:45 f m #

    Oj vad roligt med recensioner! 🙂 Själv har jag inte kommit mer än något kapitel än så länge och jag gillar din känsla för detaljer, du skriver på ett lättläst vis men måste tyvärr erkänna att med mina risiga ögon är texten vääääldigt liten..

    Hoppas ni alla mår bra! 🙂 kram

  6. Johanna september 23, 2012 den 9:05 e m #

    Jag kom hem från Italien idag och hade fått din bok nu! Tjoho, ska läsa så fort jag hinner. Ser fram emot det. Och det går alldeles utmärkt utan att få tillbaka de 16 kronorna i mellanskillnad 😉

Trackbacks/Pingbacks

  1. Egenutgivning « - september 16, 2012

    […] surfade jag in på hennes blogg idag och ser att hon har fått jättefina recensioner på sin bok Halva min måne. Bl a av Kim M Kimselius. Jag tycker att det är så himla häftigt när redan etablerade […]

Kommentera

